• Besteld voor 23:59, morgen geleverd
  • 100 dagen uitproberen gratis retourneren
  • Geschikt voor elk type huiis

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij jou vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Per email: amfa@ikwilvanmijnkalkaf.nl

Schriftelijk:

Ikwilvanmijnkalkaf.nl
Amsterdam.
Herengracht 124
1015BT Amsterdam
Nederland

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 24Man b.v. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).